PERSECUCIÓ

PERSECUCIÓN

Caeme enrriba el pesu de la llei, siemrpe castigando, nunca dando remediu!
Caeme enrriba el pesu de la llei, siemrpe castigando, nunca dando remediu!

Voi conduciendo, tengo que salir d'equí, nun me queda tiemou.
Coche prestáu, pero el dueñu nun sabe que me lu dexó...
Pensé en mi, porque tenía que salir fuxendo.
Nun foi nada fácil, ya tengo el mio botín...fícime col arma!
Y el guardia xuráu del bancu que cae feríu. Persiguenme!
Sería feliz si vienes conmigo... Persiguenme!
Facer como Bonnie & Clyde o Thelma & Luise.
Si tu me siguieras, desafiaríamos xuentos esti destín.
Si tu me siguieras, igual nun tendríemos que seguir fuxendo.

Persecución! La poli va detrás mía!
Persecución! Y yo nun me voi dexar pescar!
Persecución! La poli va detrás mía!
Persecución! Y yo nun me voi dexar pescar!

Topo un control, pesllaronme'l pasu, coches xruzaos, polis armaos,
torno pel desvíu de la comarcal. Gas a fondu, golor a quemáu.
Falen de mi los de la radio y pusieron-y preciu a la mio cabeza.

Salten toes les alarmes cuando el lladrón foi robáu. Persiguenme!
Paez que olvidaron que yo tamién vivo equí. Persiguenme!
Onde se supon que toos somos ricos.

En dirección onde la fama me precede, sé que m'esperen los vecinos nes cais.
Agora nun toi sólu, somos munchos más viviendo como yo.
Miro detrás mía, la poli que me pisa los talones.
Abro la ventana y suelto el dineru pa toos!

Persecución! La poli va detrás mía!
Persecución! Y yo nun me voi dexar pescar!
Persecución! La poli va detrás mía!
Persecución! Y yo nun me voi dexar pescar!

Sin el botín paro el coche, baxo les manes del volante,
busco nerviosu la pistola. La poli me rodeó...
Salen vecinos de les cases glayando: "Marchái!"

Persecución! Vamos toos tres d'ellos,
Persecución! Que nun puedan escapar!
Persecución! Vamos toos tres d'ellos,
Persecución! Que nun puedan escapar!

Caeme enrriba el pesu de la llei, siemrpe castigando, nunca dando remediu!
Organización, derechos de igualdá, nun necesitamos policía si el pueblu ta armáu!!

PERSECUCIÓ

Cau al meu damunt el pes de la llei, sempre castigant, mai donant remei!
Cau al meu damunt el pes de la llei, sempre castigant, mai donant remei!

Vaig conduint, he de sortir d'aquí, no em queda temps.
Cotxe prestat, però l'amo no sap que me l'ha deixat...
He pensat en mi, perquè jo havia de sortir fugint.
No ha estat gens fàcil, jo ja tinc el meu botí… m'he fet amb l'arma!
I el guàrdia jurat del banc que cau ferit. Em persegueixen!
Seria feliç si tu véns amb mi... Em persegueixen!
Fem com Bonnie & Clyde o Thelma & Louise.
Si tu em segueixes, desafiarem junts aquest destí.
Si tu em segueixes, potser no ens caldrà seguir fugint.

Persecució! La poli va darrere meu!
Persecució! I jo no em deixaré agafar!
Percecució! La poli va darrere meu!
Persecució! I jo no em deixaré agafar!

Trobo un control, m'han tallat el pas, cotxes creuats, polis armats,
giro pel trencall de la comarcal. Gas a fons, pudor a cremat.
Parlen de mi els de la ràdio i han posat preu al meu cap.

Salten totes les alarmes quan el lladre ha estat robat. Em persegueixen!
Sembla que s'han oblidat que jo també visc aquí. Em persegueixen!
On se suposa que tothom som rics.

En direcció on la fama em precedeix, sé que m'esperen els veïns en els carrers.
Ara no estic sol, som molts més vivint com jo.
Miro al meu darrere, la poli que trepitja els meus talons.
Obro la finestra i deixo anar els diners per a tots!

Persecució! La poli va darrere meu!
Persecució! I jo no em deixaré agafar!
Percecució! La poli va darrere meu!
Persecució! I jo no em deixaré agafar!

Sense el botí paro el cotxe, baixo les mans del volant,
busco nerviós la pistola. La poli m'ha rodejat...
Surten veïns de les cases cridant: “Marxeu!”

Persecució! Anem tots darrere seu,
Persecució! Que no es puguin escapar!
Persecució! Anem tots darrere seu,
Persecució! Que no es puguin escapar!


Cau al meu damunt el pes de la llei, sempre castigant, mai donant remei!
Organització, drets en igualtat, no ens cal policia si el poble està armat!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario